Tuesday, May 13, 2008

bundle

i love fashion. i like to dress up. i like to wear something unique. i like to wear something that may luk exclusive and expensive(tapi nak yg beli kat bundle je).
bundle...never heard shop named "bundle"?
pity u. i had one story related to bundle.
uda mempunyai seorg ayah yg bekerja sebagai seorg peniaga kecil-kecilan. Uda tau dan sedar, ayah uda bukan lah org berada untuk membeli kan uda pakaian dan alatan sekolah yg mahal. alhamdulillah,pada satu hari, uda mendapat tawaran ke UIA. Uda, risau kerana tiada baju kemeja. Ayah Uda mempelawa uda ke bundle. di sana, uda dan ayah menghabisjkan waktu bersama2 memilih baju, tidak mahal..kemeja di bundle cuma rm 5-10. ayah uda membelikan uda beberapa helai baju.
Uda Berkata dalam hatinya."ayah aku cume peniaga kecil2an,tapi aku ttp bersyukur.ayah masih ade.ayah msih ade masa meluangkan masa melayan aku.aku akan pastikan..bila aku da keje nanti..aku akan belikan ayah baju mahal2...yg betul2 fit for his body.skrg ayah pakai baju cam size tak betul2 fit sbb beli baju bundle..apa la bole di expect.."
tak kesah la baju jenama ape yg korang pakai..janji baju tue ade value...dan cuba la cari value time dgn ayah..mak...sementara mereka masih hidup..
dan jgn la bertangguh..nak tunggu abes blaja baru nak balas jasa...balas la skrg...ye..skrg...!! start dgn sedekah kan al-fatihah kat parents kita.. Al-Fatihah..

3 comments:

Anonymous said...

sbb tu i love u.....

Anonymous said...

that y i love u very much

warung kawan said...
This comment has been removed by the author.