Tuesday, September 30, 2008

VP2 da pencen

da lama tak jenguk blog sendiri...sgt busy..wat aktiviti luar n dalam kampus..plus dgn ramdhan yg dtg setahun sekali..bertemukah aku dgn ramdhan yg mendatang? Ya Allah,panjang kan umur ku bertemu ramdhan yg akan dtg supaya aku dpt memperbaiki diri n amalan ku for the next ramadhan..
B4 that,aku nak cerita..aku ade kawan nama Ramadhan,panggil die madang. hehe..saje bgtau...

sepanjang ramadhan nie...byk betul menda berlaku..ade yg best ade yg tak best..
but i want to focus more on my perletakan jawatan as VP2, SCIENCESS.

hey my dear bro n sis, congrats to u guys who won the election.. guys,remember.. u r d chosen one to lead the society and our students..pls show them the good example... be a very brilliant role model in every field namely academic,sports and most important be a real Muslim/Muslimah role model..
Masa aku dulu,aku cam tak berape betul jd VP2..org tgk aku tau aku nie dak2 yg tak brape nak baik...huhu..sgt betul la sebenarnye...tapi aku harap my pewaris be much2 better n much2 islamic than aku..kata UIA..kamon la...

Especially sis...aku harap korang dok dlm UIA wat cara dok dlm UIA..tak pun lagi tepat,korang tue Islam wat cara korang tu Muslimah..korang jgn wat tak paham apa yg kak yam sdg bicarakan...aku ckp atas dasar pengalaman...walaupun aku muda gak cam korang tapi at least aku makan garam dulu,so dpt darah tinggi dulu dan mungkin mati dulu..so b4 aku mati meh aku sound tepat2 adik2 pompuan aku yg melambak kat UIA nie..esp KOS la kan..
aku ckp atas dasar aku tanak korang jd cam aku nanti..korang mesti kena lebih baik dr kak yam nie ok!

sambung lagi nanti..nak asar n nak start masak la.. esok raya.. selamat hari raya..maaf zahir batin!